דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות חלק ב' 

מאת    [ 28/12/2010 ]

מילים במאמר: 807   [ נצפה 1868 פעמים ]

 

מה אתה רוצה שאני יגיד לה שמעצבן אותי שהיא מדברת כל היום בטלפון בדיוק שאני מגיע הביתה ולא מתיחסת אלי וזה מאוד מעצבן אותי?

 

מה אתה רוצה שאני יאמר לבעלי שעם כל הכבוד שיהיה לו קצת יותר התחשבות ויעזור קצת יותר בבית מאשר לשבת לקרא עיתון לדבר עם חבר או לגלוש באינטרנט?

 

מה אתה רוצה שאני יגיד לה כי אני מרגיש חוסר בקיום היחסים המיניים בינינו ואני מעוניין שנשב ונדבר על הנושא הזה כדי לפתור אותו כי זה מאוד מדכא אותי?

 

מה אתה רוצה שאני יסביר לבן הזוג שלי כי אני מצפה ממנו לשבת איתי קצת ולדבר איתי לשמוע אותי על החויות שלי במשך היום עם הילדים ועם עצמי ולא רק לספר על עצמו או לומר טוב אני ידבר איתך יותר מאוחר? איזה מאוחר אין לי עדיין תאריך למאוחר הזה?

 

נכון אני מבין את התסכול הרובץ לפתחכם את הכעסים שיש לכם שאתם קוראים את השורות הללו ולא רק זה אלא אומרים הוא אפילו לא יודע כמה הוא צודק או כמה חצץ אני אוכל/ת ממנו ואני שותק/ת ולא אומר/ת כלום כי אני לא רוצה לשבור את המרקם המשפחתי

 

אבל באו נחשוב ביחד בצורה יותר פתוחה תגידו לי זוג יקר מה אתם מעונינים לנצח במלחמה הצודקת שלכם לקבל יותר הבנה או תשומת לב מהן/בת הזוג שלכם.

או שאתם מעונינים לבנות את הקן המשפחתי שלכם שיהיה לכם באמת אהבת אמת שיהיה לכם חשק לחזור הביתה בשמחה לראות את בן הזוג ולדעת כי הגעתם לחוף מבטחים כי ביתי זהו מבצרי?

אני מצפה כי כל אחד מכם יעשה חושבים על השאלה הזאת מינימום יום אחד ואז להמשיך ולקרא

 

נו מה חשבתם מה נראה לכם יותר טוב לעבוד לזרע ולקצור או לשבת ולהתבכיין ולומר אני בסדר היא לא בסדר אני רוצה כך או אחרת ואם לא אז אני יעה ואני יגיד וכל מיני איומים חסרי פשר שטותיים ברוב הפעמים ותינוקים אפילו במקצת הפעמים?

תהיו בוגרים תקחו את החיים שלכם בידים אתם לא ברשות אף אחד כל אחד חי את החיים שלו לבד כן לבד אף אחד לא יבוא לעזור לך בכל מצב כן אפילו לא החבר שלך שאתה מאמין בו יותר מאשתך שאתה בטוח שהוא יוריד לך את השמים גם לא החברה שלך שאת מכירה אותה עוד מגן המשחקים או מתיכון ואתם חברות בלב ונפש והיא מסוגלת לעשות הרבה דברים את חושבת שבשעת אמת היא תעזור לך תשכחי מזה

ויותר מזה עם הם יהיו חכמים מספיק הם יבינו כי הדבר הגרוע ביותר הוא אם הם חלילה כן יעשו הם כן ינסו להציל את הצד שלהם זה יהיה חורבן לבית שלכם?

למה?

כי לבנות בית לבנות חיים ואושר ישנה אימרה "שטנגו רוקדים בשתיים" אתם יודעים למה? כי לבנות אחד את השני ולראות את הטוב של השני נעשה אך ורק ע"י בניה זוגית ביחד. כן ביחד אנחנו נפלנו אנחנו ביחד נקום אנחנו נבנה ובעזרת השם גם נצליח לצאת מחושלים מהקשיים ולהסתכל אחורה אח"כ ולראות עד כמה אנחנו הצלחנו ביחד לבנות לעצמינו חיים מאושרים ויפים עם הרבה אהבה הבנה מחשבה איכפתיות רצון כנה ושוב ושוב אהבת אמת.

דבר זה לא נקנה ביום אחד וגם לא בערב אחד כמה שכתבתי הוא נקנה בעבודה מאומצת עם רצון של זני הצדדים וכדי להגיע לכך יש צורך דבר ראשון וחשוב לשבת ולדבר בצורה גלויה עם בן הזוג ולראות מה קשה לו ה אנחנו יכולים לעשות בעבורו כדי שלא יהיה קל

כן לצאת מנקודת מחשבה מה אני היום יכול לעשות למען בן הזוג שלי כדי שלו יהיה יותר קל היום שיגיע הערב הוא לא יהיה סחוט ועייף ומרוקן ומדוכא כי היה לו יום קשה ולא בשביל שיהיה לי סקס טוב באותו לילה.

נקודה חשובה לתת את הנשמה ואת הלב לתת כשאתה אוהב נכתב בשיר זה מילים עמוקות לתת כי אנחנו אוהבים כי אנחנו רוצים לתת לא ע"מ לקבל דבר כזה או אחר כמו סוחר בתן וקח אלא לתת כי באמת אני רוצה שבן/בת הזוג שלי יהיה לה טוב ולכן אני עושה מעל ומעבר לפי מה שאני יכול או אפילו מרגיש שאני עושה הקרבה מאוד גדולה אבל אני עושה בשביל מה בשביל שיהיה לה טוב אין לכם מוסג כמה בן/בת הזוג יעריכו באמת וירגישו את האהבה האמיתית שפתאם נכנסת להם ללב כי הנה הוא אוהב אותי היא אוהבהת אותי היא עשתה למעני דבר לא בגלל שום דרישה או בקשה לבגד או לצאת עם חברים בערב אלא רק בגלל הסיבה היחידה כי הוא/היא אוהבת אותי

ככה בצורה כזאת נובטים זרעי אהבת אמת ופתאם אנחנו רואים כי שאנו רואים את בן בת הזוג אנחנו מתרגשים אנחנו שמחים ומאושרים להיות ביחד לדבר ביחד לבלות ביחד אין צורך לצאת למסעדות וחברים (ראו לצאת אבל לא חובה) יש לי את בן/בת הזוג שלי וכיף לי להיות איתה ולבלות איתה ולהנות איתה וכמה שיותר תשקיעו באהבה ובזוגיות לא תאמינו פתאם תראו כי אפילו עם אתם מחזיקים ידיים אתם מרגישים כזאת אהבה שהיא לא פחותה מאורגזמה. נשמע לכם מטורף הדברים האלו אבל אם תרצו אין זו אגדה הכרתי אנשים לא מעט אשר חוו וחובים את המציאות הזאת כי הם עבדו הרבה על עצמם ביחד בשותפיות עם בן הזוג והם מאושרים מאוד.

 

רקע כללי: מנחם פיש הוא מאבחן ויועץ נפשי ורגשי אדם העוסק בתחום הנפש לומד וחוקר אותה שנים רבות עוזר ומייעץ למבוגרים ולבני נוער מאתגרים. פריצת הדרך היחודית היא האבחון היחודי המשלב שלשה שלבים חלק חזותי חלק אנרגטי וגלגל העין. היחודיות היא שהאבחון הזה הוא פרי עבודתו ומחקרו במשך שנים ובפרט לאור הנסיון והעזרה לאנשים רבים בבעיות אישיות ומשברים נפשים ורגשיים הדבר מביא אותו באבחון שלו ליחודיות עקב הגעה לרבדים עמוקים מאוד בנפש האדם וזאת אף כמעט ללא שיחה עם המטופל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב